top of page
  • Forfatters billedeRedaktionen

Mandagstanker

Skrevet af en studerende på 1. årgang


jeg vil gerne have undervisere, der giver mig lov til at holde ferie


i folkeskolen var jeg bange for at kalde min lærer for mor, og nu er jeg bange for at kalde min underviser for lærer


jeg forstår egentlig ikke, hvordan jeg kan være tilfreds med min 3. prioritet


det er heldigt, at øl er billigt til festerne, når man ikke kan danse uden at være stiv


jeg frygter, at lærerstudiet er bedre end at være lærer


jeg har kun undervisning på 2. sal, og jeg har stadig ikke tabt mig


jeg giver op, hvis jeg dumper min modulprøve


kan jeg stadig huske mine medstuderendes navne efter sommerferien?


jeg er næsten sikker på, at jeg dropper ud, hvis en af mine bedsteforældre dør


jeg gider ikke at være sådan en lærer, der er kærester med en lærer, så det er ret upraktisk, at der er så mange søde personer på studiet


jeg tør ikke at finde ud af, hvor mange penge jeg har brugt i kantinen


jeg tror ikke, at jeg kan holde mig fra smøgerne til fester, når det eneste sted, man kan snakke, er under broen


jeg har ikke energi til at hyggelæse længere


jeg får ikke nok søvn, når jeg skal møde klokken 8

142 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Gå aldrig glip af et indlæg!

Abonner nu, og få besked når vi udgiver noget!

  • https://www.facebook.com/Fredsblad/
  • https://www.instagram.com/fredsblad/

ABOUT US

FredsBlad er en forening på Københavns Professionshøjskoles læreruddannelse, Nyelandsvej.

I FredsBlad udkommer vi med artikler, interviews, tegneserier etc. som alle har drejer sig om lærerprofessionen.

bottom of page