top of page
  • Forfatters billedeRedaktionen

Mandagstanker

Skrevet af en studerende på 1. årgang


kan jeg tillade mig at holde orlov, når jeg har haft 5 sabbatår?


jeg tror, at elever hellere vil have en lækker lærer end en god lærer


jeg tænker for meget over min grammatik, når jeg snakker med dansk udskoling


jeg vænner mig aldrig til at smøre madpakke


jeg har gået med udendørssko i hallen


jeg er for nærig til at købe alle studiebøgerne



jeg er bange for at blive skruk af at være i praktik


jeg kan 200 decimaler af pi, men glemmer hele tiden kultus’ Mobilepay-nummer


kan man være en god lærer uden at være dårlig til teknik?


det er for kompliceret at have to studiemails, så jeg tjekker ingen af dem


jeg tror ofte, at jeg har forstået en lektie - indtil min underviser gennemgår den


jeg har et crush på min praktiklærer


det er først for nyligt, at jeg har fundet ud af, hvor dårlige mine folkeskolelærere var


jeg har 20 bordtennisbolde derhjemme, som jeg har fundet på gulvet til fredagscaféer


kaffeånde er allerede blevet en fast del af min identitet


jeg savner mine introvejledere mere end de savner mig

76 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Gå aldrig glip af et indlæg!

Abonner nu, og få besked når vi udgiver noget!

  • https://www.facebook.com/Fredsblad/
  • https://www.instagram.com/fredsblad/

ABOUT US

FredsBlad er en forening på Københavns Professionshøjskoles læreruddannelse, Nyelandsvej.

I FredsBlad udkommer vi med artikler, interviews, tegneserier etc. som alle har drejer sig om lærerprofessionen.

bottom of page